Snuffelcursus bijenhouden

Altijd al iets meer willen weten over de geheimzinnige wereld van de bijen? Dan is er nu de mogelijkheid een snuffelcursus te volgen. Lees hier meer over de inhoud van de cursus: Cursussen

Imkersvereniging “EENDRACHT” Beilen e.o., organiseert wederom een snuffelcursus, bijenhouden. Deze cursus is bedoeld voor diegene die niet eerder met bijen te maken heeft gehad en toch graag hier iets van wil opsteken.

De cursus wordt gehouden aan de Hijkerweg nr. 25 in de daar aanwezige bijenstal van imkersvereniging EENDRACHT. De cursus zal bestaan uit drie lessen theorie en één les praktijk. De theorie wordt gehouden op 13, 22 en 29 maart vanaf 18.30 tot plm. 21.30 uur. De praktijkles is op 14 april vanaf 13.30 uur in de nieuwe voorlichtingsstal aan de Schapendrift (naast viaduct Brunsting).

De kosten van de cursus bedragen € 25,=

Mocht U interesse hebben, meldt u zich dan nu aan:

• t:  L.v.d.Bult: 0593 523957
  • of bij één van de andere bestuursleden van Eendracht.